Po potvrdení vašich nákupov vám bude odpočítaná suma vašej objednávky.
V rezervácii
Celkom pred zľavou
€
Zľava
- €
Code
- €
Celkom k úhrade (vrátane DPH)
€
alebo
Pre všetky vaše otázky týkajúce sa vašich minulých objednávok vám odporúčame kontaktovať nás pomocou kontaktného formulára.
V súčasnosti doručujeme do približne desiatich rôznych krajín v Európe: Francúzsko, Nemecko, Španielsko, Taliansko, Belgicko, Holandsko a Poľsko. Pre ostrovy: Doručujeme aj na francúzske ostrovy (napr. Korzika). Momentálne však nedoručujeme na francúzske zámorské územia. Upozornenie: Je dôležité vytvoriť si účet v krajine, kam si želáte, aby vám bola objednávka doručená. Napríklad, ak žijete vo Francúzsku a chcete, aby vám bola objednávka doručená do Francúzska, je nevyhnutné vytvoriť si účet na webovej stránke casanoov.fr. V opačnom prípade nebude doručenie do Francúzska možné / V opačnom prípade vám nebude možné doručiť objednávku do tejto krajiny.
V súčasnosti Casanoov ponúka iba antracitovo sivú farbu (RAL 7016). Matná pieskovaná biela farba bude čoskoro dostupná pre niektoré z našich modelov. V budúcnosti bude Casanoov ponúkať rôzne farby. Konkrétnejšie, momentálne vám nemôžeme ponúknuť konkrétnu farbu. Na zakúpenie sú k dispozícii iba produkty a farby prezentované na webovej stránke.
Všetky naše produkty majú 2-ročnú komerčnú záruku.
Vedome sme sa rozhodli neponúkať vám prémiové telefónne číslo, na ktorom by ste mohli nedostať všetky odpovede na vaše otázky. Snažíme sa: Zverejniť online všetky potrebné informácie (jasné pokyny a rozložené pohľady, technické špecifikácie, hodnotenia atď.) Odpovedať na všetky vaše písomné žiadosti do 24 pracovných hodín: písomné odpovede sú zvyčajne podrobnejšie a presnejšie ako telefonický rozhovor. Zavolať späť našim zákazníkom, ak nám to pomôže lepšie uspokojiť ich potreby. Ak to chcete urobiť, pošlite nám žiadosť prostredníctvom formulára a na otázku nižšie odpoviete nie: „Našli ste odpoveď na svoju otázku?“
Naše produkty sa predávajú výhradne online. Žiaľ, nemáme showroom, kde by ste si mohli pozrieť vizuálny vzhľad našich produktov, ani predajňu, kde by ste si ich mohli zakúpiť na mieste. Snažíme sa poskytnúť všetky technické informácie, ktoré potrebujete na výber, na našej webovej stránke, či už v Často kladených otázkach alebo v našich produktových listoch. Napríklad, ak potrebujete ďalšie informácie o: Produkte, pozrite si kartu „Potrebujem informácie o produkte“. Informácie o doručení nájdete v časti „Potrebujem informácie o doručení“. Informácie o platbe nájdete v časti „Potrebujem informácie o platbe“. Aby ste získali predstavu o konečnom výsledku a kvalite našich produktov v reálnych situáciách, ponúkame našim zákazníkom možnosť predviesť svoju prácu. Ak si želáte, môžete si tieto projekty pozrieť priamo na našej webovej stránke. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na jeho produktovú stránku: Potom kliknite na kartu „Fotografie zákazníkov“. Následne budete presmerovaní na všetky fotografie, ktoré naši zákazníci zverejnili a ktoré nám ukazujú ich inštalácie.
Chceli by ste získať viac informácií o spoločnosti Casanoov? Pozývame vás, aby ste si prečítali informácie uvedené na nasledujúcich odkazoch: Právne upozornenia Naše záväzky Kto sme Chceli by ste nás kontaktovať telefonicky? Vedome sme sa rozhodli neponúkať vám prémiové telefónne číslo, kde by ste nemuseli získať všetky odpovede na vaše otázky. Snažíme sa: Umiestniť všetky potrebné informácie online (jasné pokyny a rozložené pohľady, technické špecifikácie, hodnotenia atď.) Odpovedať na všetky vaše písomné žiadosti do 24 pracovných hodín: písomné odpovede sú vo všeobecnosti podrobnejšie a presnejšie ako telefonický rozhovor. Zavolať späť našim zákazníkom, ak nám to pomôže lepšie uspokojiť ich potreby. Ak to chcete urobiť, pošlite nám žiadosť prostredníctvom formulára a na nižšie uvedenú otázku odpovedzte nie: „Našli ste odpoveď na svoju otázku?“ Chceli by ste vedieť, či existujú predajne Casanoov? Naše produkty sa predávajú výlučne online. Bohužiaľ, nemáme showroom, kde by ste si mohli pozrieť vizuálny vzhľad našich produktov, ani predajňu, kde by ste si mohli zakúpiť priamo na mieste. Snažíme sa poskytnúť všetky technické informácie, ktoré potrebujete na výber, na našej webovej stránke, či už v Často kladených otázkach alebo v našich produktových listoch. Napríklad, ak potrebujete ďalšie informácie o: Produkte, pozrite si kartu „Potrebujem informácie o produkte“. Doprave, pozrite si kartu „Potrebujem informácie o doprave“. Platbe, pozrite si kartu „Potrebujem informácie o platbe“. Aby ste získali predstavu o konečnom výsledku a kvalite našich produktov v reálnych situáciách, ponúkame našim zákazníkom možnosť predviesť svoju prácu. Ak chcete, môžete si tieto projekty pozrieť aj priamo na našej webovej stránke. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na jeho produktovú stránku: Potom kliknite na kartu „Fotografie zákazníkov“. Následne budete presmerovaní na všetky fotografie, ktoré naši zákazníci zverejnili a ktoré nám ukazujú ich inštalácie.
Vyhľadajte a vyberte produkt, ktorý Casanoov ponúka, prostredníctvom kategórií produktov alebo priamo cez vyhľadávací panel. Následne sa dostanete na stránku produktu: Pridajte požadovaný produkt (položky) kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“. Váš košík sa zobrazí vpravo; teraz môžete odoslať objednávku (alebo pokračovať v nákupe, ak vás zaujímajú iné produkty). Odoslanie objednávky vyžaduje vytvorenie používateľského účtu (ak je to potrebné, pozrite si otázku „Ako si vytvorím účet?“), aby sme poznali dodaciu adresu, fakturačnú adresu a užitočné kontaktné informácie, aby doručovateľ mohol naplánovať a zabezpečiť doručenie v dobrých podmienkach. * Všetko, čo musíte urobiť, je poskytnúť nám preferovaný spôsob platby na zaregistrovanie objednávky a my sa postaráme o všetko ostatné! Dostanete automatický e-mail s potvrdením, že vaša objednávka bola zaregistrovaná. Objednávku potom v priebehu niekoľkých nasledujúcich dní pripravíme a odošleme. Priebeh vašej objednávky môžete sledovať vo svojej zákazníckej sekcii v časti „Moje objednávky“. Po presmerovaní do sekcie „Moje objednávky“ kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ pre danú objednávku: Sledovanie vašej objednávky môžete získať kliknutím na „Sledovať balík“: Poznámka: Môže sa vyskytnúť problém s vašou platobnou metódou, ktorý nám bráni v overení vašej objednávky. Odporúčame vám skontrolovať informácie uvedené v sekcii Často kladených otázok „Platba > Platba nebola overená“, aby ste pochopili dôvody tohto problému. V takom prípade dostanete e-mail s oznámením o zamietnutí platby za vašu objednávku.
Hmotnosť každého z našich produktov vrátane každého balenia, ktoré zodpovedá vášmu produktu, nájdete priamo v jeho produktovom liste. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na jeho produktový list. Potom kliknite na kartu „Technický diagram“. Tam je uvedená hmotnosť, ako aj ďalšie informácie špecifické pre daný produkt. Môžete tiež kliknúť na „Technické charakteristiky“. Presnú hmotnosť každého balenia, ktoré tvorí produkt, potom nájdete v dolnej časti sekcie.
Zmena smeru otvárania našich produktov podlieha bezpečnostným požiadavkám. Tu sú však možnosti otvárania, ktoré máte k dispozícii v závislosti od typu každého produktu: Smer otvárania každej z našich brán a bránok nájdete priamo v ich produktovom liste. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na jeho produktový list: Potom kliknite na kartu „Technický diagram“: Tam je uvedený smer otvárania produktu, ako aj ďalšie prvky špecifické pre daný produkt.
Momentálne ponúkame naše produkty iba s donáškou. Momentálne neponúkame montážne riešenie. Naše brány sa však ľahko montujú a dajú sa nainštalovať relatívne rýchlo. Aby sme vám pomohli s celým procesom montáže produktu, tu sú informácie dostupné na každom z našich produktových listov: Dobré vedieť: Naši zákazníci niekedy kontaktujú remeselníkov alebo dodávateľov, ktorí sa špecializujú na montáž a inštaláciu produktov podobných našim. Môžete si preto overiť, či sa vo vašom regióne nachádzajú remeselníci, ktorí vám môžu pomôcť s dokončením a dokončením vášho projektu. Všetky tieto informácie nájdete na každom z našich produktových listov prostredníctvom týchto rôznych kariet: Na karte „Technické špecifikácie“: Na karte „Technický diagram“: Na karte „Montážne pokyny“:
Všetky naše produkty sa vyrábajú v priemyselnom meradle a dodávajú sa vám ako súpravy na svojpomocnú montáž a inštaláciu. Preto Casanoov v súčasnosti neponúka produkty na mieru v najprísnejšom zmysle slova. Naše produkty však boli navrhnuté tak, aby každý z nich spĺňal vaše špecifické potreby. Aby sa vaše produkty čo najlepšie prispôsobili priestoru určenému na ich inštaláciu, všetky naše brány, bránky a ploty majú výhodu v tom, že sa dajú rezať na mieru iba na šírku. Táto možnosť prispôsobenia však nie je k dispozícii na výšku. Je to spôsobené najmä profilovaním zvislých stĺpikov, ktoré sa nedajú rezať, pretože by to ohrozilo štrukturálnu integritu produktu. Výšky, ktoré Casanoov v súčasnosti ponúka, sú: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm a 180 cm. Ak chcete zmeniť veľkosť produktu, jednoducho narežte lamely a vodorovné stĺpiky pomocou vhodného zariadenia (brúska so špeciálnym hliníkovým kotúčom, ochranou čepele atď.).
V prípade objednávok, kde sú všetky produkty označené ako „Skladom“, sa snažíme pripraviť vašu objednávku za menej ako 24 hodín. Dodacie lehoty sú uvedené na každej stránke nášho produktu. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na stránku produktu: Dodacia lehota sa zobrazí priamo na stránke produktu, vedľa tlačidla Pridať do košíka. V prípade objednávok s produktmi „Na sklade“ sa príprava a doručenie uskutoční, keď bude produkt skutočne opäť na sklade. Ponúkame vám dlhšiu dodaciu lehotu, aby ste mohli dostať celú objednávku naraz. Odporúčame zadať dve samostatné objednávky, ak chcete rýchlejšie dostať produkty na sklade, a zadať druhú objednávku s produktmi, ktoré máme na sklade. Naše poplatky za doručenie sú bezplatné, takže to nebude mať žiadny vplyv na vašu konečnú cenu.
Používanie služby PayPal je bezplatné. Jednoducho si vytvorte účet PayPal alebo použite existujúci. Následne budete presmerovaní na dialógové okno spravované službou PayPal, kde dokončíte platbu. Po dokončení platby vám bude po transakcii zaslaný e-mailom potvrdenie. Pri platbe za objednávku na našej stránke nie je potrebné poskytovať bankové údaje: vaše finančné informácie nie sú zdieľané s predajcom. PayPal šifruje a zabezpečuje vaše údaje a funguje ako sprostredkovateľ na dokončenie vašich transakcií úplne bezpečným spôsobom. PayPal ponúka podľa vlastného uváženia štvordielny platobný systém. Odporúčame vám kontaktovať PayPal, aby ste zistili, či spĺňate podmienky pre túto možnosť.
Aby sa vaše produkty čo najlepšie hodili do priestoru, v ktorom sú určené na inštaláciu, všetky naše krídlové brány, bránky a ploty majú výhodu v tom, že sa dajú narezať na mieru. Táto možnosť prispôsobenia však nie je k dispozícii pre výšku. Je to čiastočne spôsobené profilovanými zvislými stĺpikmi, ktoré sa nedajú rezať, pretože by to narušilo štrukturálnu integritu produktu. Ak chcete zmeniť veľkosť produktu, jednoducho narežte lamely a vodorovné stĺpiky pomocou vhodného vybavenia (brúska so špeciálnym hliníkovým kotúčom, ochranou čepele atď.). Pokyny na prispôsobenie produktu si môžete vyžiadať prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Je dôležité poznamenať, že prispôsobenie vášho produktu je vašou výhradnou zodpovednosťou.
Najprv sa musíte prihlásiť do svojho účtu, ktorý sa nachádza v pravom hornom rohu domovskej stránky: Potom sa prihláste pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. Po prechode na túto stránku kliknite na kartu „Moje osobné údaje“: V sekcii „Moje osobné údaje“ môžete upraviť všetky zadané polia. Chceli by ste vykonať zmeny, ktoré nie sú týmto spôsobom dostupné? Na otázku „Našli ste odpoveď na svoju otázku“ nižšie odpovedzte nie. Kontaktný formulár vám umožní požiadať nás o konkrétne úpravy podľa vašich potrieb.
Na našej online predajnej stránke ponúkame dva typy motorov: pre posuvné brány a pre krídlové brány. ● Dva modely motorov posuvných brán: Motor RANGER C300 Maximálna hmotnosť brány: 300 kg Napájanie: 230 V Príslušenstvo zahrnuté: - 2 4-tlačidlové diaľkové ovládače - Nylonový stojan (4 m – 12 kusov po 33 cm) Motorizácia TANKER C600 Maximálna hmotnosť brány: 600 kg Napájanie: 230 V Príslušenstvo zahrnuté: - 2 4-tlačidlové diaľkové ovládače - Nylonový stojan (4 m – 12 kusov po 33 cm) - Sada 2 fotobuniek PHOTOCELL - 1 blikajúce svetlo ● Tri modely motorov krídlových brán: Motor RANGER B150 Maximálna hmotnosť na krídlo: 150 kg Maximálna dĺžka na krídlo: 2 metre Napájanie: 24 V Príslušenstvo zahrnuté: - 2 4-tlačidlové diaľkové ovládače Motor TANKER B250 Maximálna hmotnosť na krídlo: 300 kg Maximálna dĺžka na krídlo: 2,5 metra Napájanie: 24 V Príslušenstvo zahrnuté v balení: - 2 4-tlačidlové diaľkové ovládače 4 tlačidlá - Sada 2 fotobuniek PHOTOCELL - 1 signálne svetlo FLASH Všetky tieto informácie nájdete v každom z produktových listov vrátane technických špecifikácií, popisov a príslušných montážnych pokynov.
Spoločnosť Casanoov sa osobne zaväzuje chrániť všetky vaše osobné údaje. Tieto údaje sa používajú iba na bezpečné doručenie vašich produktov. V súlade s francúzskym zákonom o ochrane údajov zo 6. januára 1978 máte kedykoľvek právo na prístup k svojim osobným údajom, ich opravu alebo namietanie voči nim. Túto akciu môžete uplatniť: ● Buď priamo na webovej stránke v sekcii „Môj účet“ a potom v časti „Moje osobné údaje“ ● Buď písomne napíšte nášmu zákazníckemu servisu, my potom vykonáme potrebné kroky podľa vašich požiadaviek.
Problémy s pripojením môžu byť spôsobené niekoľkými faktormi: ● Chyba pri prihlasovaní na stránku: Možno sa pokúšate prihlásiť na nesprávnu stránku Casanoov. Napríklad, ak ste si vytvorili účet na casanoov.fr, budete sa môcť prihlásiť iba na casanoov.fr. Preto nebudete môcť zadať objednávku na našich iných stránkach: casanoov.de / casanoov.es / atď. Uistite sa preto, že sa prihlásite na správnu stránku Casanoov, na ktorej ste sa predtým zaregistrovali. Poznámka: Je dôležité vytvoriť si účet v krajine, do ktorej chcete, aby vám bola objednávka doručená. Napríklad, ak žijete vo Francúzsku a chcete, aby vám bola objednávka doručená do Francúzska, je dôležité vytvoriť si účet na webovej stránke casanoov.fr. V opačnom prípade vám nebude môcť byť objednávka doručená do tejto krajiny. ● Chyba hesla: Možno sa nebudete môcť prihlásiť kvôli chybe hesla. V takom prípade, ak si už nepamätáte svoje heslo alebo ste ho stratili, odporúčame vám prejsť do sekcie „Potrebujem informácie o fungovaní môjho účtu“, kde nájdete postup zmeny hesla.
Fakturačná adresa predstavuje totožnosť a kontaktné informácie osoby, ktorá objednávku zadáva. Doručovacia adresa predstavuje totožnosť a kontaktné informácie osoby, ktorá objednávku dostane. Doručovacia adresa sa preto môže líšiť od fakturačnej adresy. Ak si želáte, aby bola vaša objednávka doručená na inú adresu, ako je fakturačná adresa (pracovisko, miesto na prenos balíkov, druhý domov atď.), môžete si zvoliť inú dodaciu adresu. ● Informácie požadované na doručenie uľahčia prijatie vašej objednávky. Užitočnosť informácií, ktoré je potrebné poskytnúť: - Celá adresa - Meno a priezvisko - Číslo mobilného telefónu (iba pre dodaciu adresu, aby sme vás informovali o priebehu doručenia, komunikácii s doručovateľom atď.) ● Informácie požadované na fakturáciu nám umožnia vystaviť faktúru podľa vašich potrieb. Užitočné informácie, ktoré je potrebné poskytnúť: - Celá adresa - Meno a priezvisko V prípade potreby môžete vytvoriť viacero fakturačných a dodacích adries.
Všetky naše produkty sa dodávajú ako súpravy na montáž. Naše produkty sme navrhli a skonštruovali tak, aby sa dali ľahko zmontovať, a zabezpečili tak príjemný zákaznícky zážitok. Poskytli sme prehľadné pokyny na inštaláciu, ktoré si môžete stiahnuť. Všetko príslušenstvo potrebné na inštaláciu vašej brány je súčasťou balenia a všetko, čo je súčasťou našich brán, je podrobne popísané v technických špecifikáciách a popise produktu. Všetky tieto informácie nájdete v každom z našich produktov na týchto rôznych kartách: Na karte „Technické špecifikácie“ Na karte „Technický diagram“ Na karte „Montážne pokyny“ Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa inštalácie po prevzatí a montáži vašich produktov, môžete nás kedykoľvek kontaktovať pomocou kontaktného formulára Casanoov.
Casanoov dbá na to, aby ponúkal iba produkty, ktoré sú skladom na zakúpenie. Systém prioritných rezervácií vám umožňuje definitívne si predobjednať produkty, o ktoré máte záujem, pre ďalšiu zásielku. Máte úplnú transparentnosť, pokiaľ ide o odhadované dodacie lehoty týchto produktov. V praxi si jednoducho vyberte produkty, o ktoré máte záujem, a pridajte ich do košíka. Predobjednávka s Casanoov nebola nikdy jednoduchšia. Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach > Predobjednateľné produkty Ak si chcete predobjednať od Casanoov, najprv vyhľadajte požadovaný model a potom budete presmerovaní na stránku produktu: Potom kliknite na tlačidlo „Predobjednať“, ktoré je k dispozícii a viditeľné na každej stránke nášho produktu: Budete presmerovaní na prihlasovaciu stránku: Ak chcete potvrdiť svoju žiadosť o predobjednávku, musíte byť prihlásení do svojho účtu Casanoov: Ak už máte účet: zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo, ktoré používate pre svoj účet Casanoov, a kliknite na tlačidlo „Prihlásiť sa“. Ak ste v Casanoove noví: Kliknite na tlačidlo „Registrovať“ a potom si vytvorte účet Casanoov. Po prihlásení alebo registrácii dokončite svoju predobjednávku a zabezpečte si prioritnú rezerváciu pre budúce príchody. Potvrdzovací e-mail vašej predobjednávky vám bude automaticky odoslaný. Stačí počkať, kým bude váš produkt opäť na sklade a dorazí k vám domov! (Pošleme vám e-maily, aby sme vás o tom informovali!)
Najprv musíte prejsť na prihlasovaciu stránku, ktorá sa nachádza v hornej časti stránky pomocou ikony znaku. Dostanete sa na nasledujúcu stránku, kliknite na tlačidlo „Zabudnuté heslo“: Potom jednoducho zadajte svoju e-mailovú adresu a krátko po zmene hesla vám bude odoslaný e-mail (e-mail sa môže presunúť do priečinka SPAM, skontrolujte priečinok so spamom). Teraz sa môžete prihlásiť do svojho účtu s novými prihlasovacími údajmi.
Účet si môžete vytvoriť kliknutím priamo na ikonu predstavujúcu postavu v pravom hornom rohu. Potom sa dostanete na prihlasovaciu a/alebo registračnú stránku; jednoducho kliknite na tlačidlo „Registrovať“. Teraz jednoducho vyplňte formulár na vytvorenie účtu svojimi osobnými údajmi (titul, priezvisko a meno) a tiež svojou e-mailovou adresou. Potom si zvoľte svoje dôverné heslo. Zostáva už len overiť svoj účet kliknutím na tlačidlo „Vytvoriť môj účet“.
Nedostupný produkt nie je možné objednať. Ak vás však zaujme nedostupný produkt, môžete byť upozornení, keď bude opäť na sklade. Postupujte takto: Vyhľadajte požadovaný model; potom budete presmerovaní na stránku produktu: Potom kliknite na tlačidlo „Upozorniť ma“ v pravom dolnom rohu stránky produktu: Budete presmerovaní na prihlasovaciu stránku: Ak chcete potvrdiť upozornenie, musíte byť prihlásení do svojho účtu Casanoov: ● Ak už máte účet: zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo používané pre váš účet Casanoov a kliknite na „Prihlásiť sa“. ● Ak ste v Casanoove noví: Kliknite na „Registrovať sa“ a potom si vytvorte účet Casanoov. Po prihlásení alebo registrácii sa otvorí táto stránka, ktorá potvrdí vytvorenie vášho upozornenia na produkt, o ktorý máte záujem: Všetko, čo musíte urobiť, je počkať, my sa postaráme o zvyšok a upozorníme vás hneď, ako bude opäť na sklade! Poznámka: Ak produkt už nebude k dispozícii, budeme vás o výpredaji informovať hneď, ako sa o ňom dozvieme.
Presné rozmery každého z našich produktov nájdete priamo v jeho produktovom liste. Ak to chcete urobiť, vyhľadajte požadovaný model a budete presmerovaní na jeho produktový list: Potom kliknite na kartu „Technický výkres“: Tam sú uvedené presné rozmery produktu, ako aj ďalšie prvky špecifické pre daný produkt. Môžete tiež kliknúť na „Technické charakteristiky“ Presné rozmery daného produktu nájdete na prvom mieste:
Môžete nás kontaktovať pomocou kontaktného formulára v sekcii „Otázky k produktu“. Urobíme všetko pre to, aby sme vám poskytli všetku potrebnú pomoc a odpovedali na vaše otázky týkajúce sa našich produktov. Systém otázok a odpovedí bude pre každý z našich produktov implementovaný veľmi rýchlo, aby aj vaše otázky mohli pomôcť komunite Casanoov pri výbere!
Casanoov navrhuje a vytvára svoje produkty s jediným cieľom uspokojiť vaše potreby. Čoskoro: Tento stav našich produktov znamená, že ich opätovné na sklade je definovaný približným dátumom. Táto informácia je viditeľná na našich produktových listoch pod krátkym popisom. V tomto prípade môžete použiť funkciu „Upozorniť ma“, aby ste boli upozornení, keď bude produkt opäť na sklade, ak máte záujem. Ak chcete tento proces dodržiavať, prečítajte si naše Často kladené otázky v sekcii „Upozornenie, ako to mám urobiť?“. Obeť vlastného úspechu: Vo všetkých prípadoch ide o produkty, ktorých zásoby sú vypredané; položky bez zásob sú potom označené ako „Nedostupné“. Tento produkt bude obnovený, ale momentálne je vypredaný a zatiaľ nemáme k dispozícii dátum vrátenia. Rovnako ako v predchádzajúcom prípade, pokiaľ ide o položky „Čoskoro“, môžete vytvoriť upozornenie, ktoré vás upozorní, keď budú opäť k dispozícii. Niekedy je pravdepodobné, že určité produkty už nespĺňajú očakávania komunity Casanoov. V týchto prípadoch môžeme ukončiť výrobu určitých položiek, aby sme vám mohli ponúknuť nové sortimenty, ktoré lepšie spĺňajú vaše očakávania. Kedykoľvek nás môžete kontaktovať a zistiť, či bude tento produkt v určitom okamihu obnovený, a ak to nie je plánované, môžeme vám ponúknuť rôzne alternatívy k podobným produktom.
Vieme, že produkty čoskoro dorazia do našich skladov, ale radšej vás na tento stav upozorníme. Konkrétne vám ponúkame možnosť zabezpečiť si produkty prioritne, zadať spôsob platby a odoslať objednávku ako obvykle. Platba bude následne okamžitá a vaša rezervácia natrvalo zablokuje budúce zásoby. Máte zaručené, že svoj produkt dostanete. Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach > Rezervovateľné produkty
Túto platobnú metódu momentálne neponúkame. Momentálne sa posudzuje, ale momentálne nie je dostupná vo vašej krajine. Viac informácií nájdete v našich Zmluvných podmienkach > Možnosti platby
Casanoov ponúka dve možnosti platby: - Paypal 4x Túto možnosť ponúka náš platobný partner Paypal. Túto možnosť momentálne zavádza Casanoov. Táto možnosť vám bude ponúknutá priamo po dokončení objednávky ako spôsob platby. Aké sú podmienky akceptácie? Podmienky oprávnenosti pre možnosť platby cez Paypal sú na ich uvážení. Môžete ich kontaktovať, aby ste zistili, ktoré možnosti máte k dispozícii. - 3XWEB a 4XWEB od FRANFINANCE Casanoov vám prostredníctvom Franfinance (Société Générale Group) ponúka 3- a 4-splátkové možnosti platby kreditnou kartou. Možnosť platby kreditnou kartou v 3 a 4 splátkach vám umožňuje platiť za vašu objednávku v mesačných splátkach. Rôzne sumy budú odpísané z účtu priradeného k vašej kreditnej karte. Možnosti platby v 3 a 4 splátkach sú oprávnené pre sumy objednávok od 100 do 4 000 EUR. Táto možnosť vyžaduje poplatok za správu: - Pri platbe v 3 splátkach je poplatok za správu 1,5 % z vašej sumy nákupu, obmedzený na celkovú sumu 15 €. - Pri platbe v 4 splátkach je poplatok za správu 2,2 % z vašej sumy nákupu, obmedzený na 20 €. Niekoľko príkladov: Vaša objednávka je na 1 200 €. Rozhodli ste sa platiť v 3 splátkach. Zaplatíte 3 splátky po 405 €. Celková splatná suma: 1 215 €. Vaša objednávka je na 1 200 €. Rozhodli ste sa platiť v 4 splátkach. Zaplatíte 4 splátky po 306 €. Celková splatná suma: 1 218 €. Aké sú podmienky akceptácie? Ponuky splátok od spoločnosti Franfinance (Société Générale Group) sú vyhradené pre dospelých fyzických osôb, ktoré sú držiteľmi bankovej karty platnej minimálne 4 mesiace od dátumu podpísania zmluvy o splátkach a ktorých používanie nie je podmienené systematickou žiadosťou o autorizáciu (najmä karty Visa Electron a Maestro). Podmienkou je akceptovanie ponuky splátok spoločnosťou Franfinance - 719 807 406 RCS Nanterre - NÓRIAS 07 008 346. Môžete využiť zákonnú lehotu na odstúpenie od zmluvy v trvaní 14 dní od dátumu akceptovania zmluvy o splátkach. Viac informácií nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach > Spôsoby platby
Casanoov sa obklopil uznávanými partnermi vo svete platobných metód. Tieto rôzne platobné metódy sú samozrejme všetky bezpečné. To nám umožňuje ponúknuť vám širokú škálu platobných metód! Platobné metódy podľa krajiny Francúzsko: Nákupy sú možné na casanoov.fr pomocou nasledujúcich metód: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB v 3 splátkach (Franfinance), CB v 4 splátkach (Franfinance), Okamžitý prevod (Fintecture) Belgicko: Nákupy sú možné na casanoov.be pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Írsko: Nákupy sú možné na casanoov.ie pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Luxembursko: Nákupy sú možné na casanoov.lu pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Nemecko: Nákupy sú k dispozícii na casanoov.de pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Rakúsko: Nákupy sú k dispozícii na casanoov.at pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Španielsko: Nákupy sú k dispozícii na casanoov.es pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard a PayPal. Portugalsko: Nákupy sú možné na casanoov.pt pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal Taliansko: Nákupy sú možné na casanoov.it pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal Holandsko: Nákupy sú možné na casanoov.nl pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Poľsko: Nákupy sú možné na casanoov.pl pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Dánsko: Nákupy sú možné na casanoov.dk pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, PayPal Fínsko: Nákupy sú možné na casanoov.fi pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, Paypal Švédsko: Nákupy sú možné na casanoov.se pomocou nasledujúcich metód: Visa, Mastercard, Paypal Všetky nájdete pri pokladni a môžete si vybrať tú správnu ktorý vám najviac vyhovuje! Viac informácií nájdete v našich Zmluvných podmienkach > Spôsoby platby. Viac informácií o Fintecture: Fintecture je riešenie okamžitých platieb prevodom schválené Banque de France. S Fintecture plaťte za svoje nákupy priamo z vášho zabezpečeného bankového účtu. : 1-Vyberte si svoju banku 2-Prihláste sa pomocou svojich bežných bankových údajov 3-Overte transakciu 4-Potvrdte transakciu na svojom mobile 5-Vaša platba je potvrdená. Hlavné výhody platby s Fintecture: Nie ste obmedzení výškou svojich nákupov a limity vašich kreditných kariet nebudú ovplyvnené Nemusíte zadávať svoj IBAN ani údaje o kreditnej karte Vaša objednávka bude spracovaná okamžite (na rozdiel od tradičného bankového prevodu).
V prípade akýchkoľvek obáv týkajúcich sa doručenia zadanej objednávky vám odporúčame kontaktovať nás pomocou kontaktného formulára.
Doručovací systém spravuje náš partnerský dopravca. Je založený na plánovaní termínov, ktoré si určíte vy. Doručenie si teda môžete naplánovať podľa svojej dostupnosti. Ako to funguje? Je to veľmi jednoduché: O priebehu vašej objednávky vás budeme informovať vo vašom účte Casanoov v sekcii „Moje objednávky“. Náš partner vám pošle textovú správu na číslo mobilného telefónu, ktoré ste uviedli. Táto správa navrhne dátumy pre harmonogram doručenia. Budete požiadaní o zadanie dátumu plánovania pre každý balík, ktorý tvorí vašu objednávku (môžete ich potom naplánovať na rovnaký dátum, aby ste zjednodušili prijatie vašej objednávky).
V prípade objednávok, kde sú všetky produkty uvedené ako „na sklade“, sa snažíme pripraviť vašu objednávku do 24 hodín. Dodacie lehoty sú uvedené pre každý produkt na webovej stránke Casanoov. V týchto prípadoch nepresahujú 5 pracovných dní. V prípade objednávok s produktmi označenými „na objednávku“ sa príprava a doručenie riadia najdlhšou dodacou lehotou, aby ste mohli celú objednávku dostať v skupine. Upozorňujeme, že ak chcete rýchlejšie dostať produkty na sklade, môžete zadať dve samostatné objednávky a druhú objednávku s produktmi, ktoré máme na sklade. Vo všetkých prípadoch budú vaše objednávky odpočítané až po príprave vašej objednávky, nie skôr!
Doručovanie prostredníctvom nášho partnerského dopravcu sa uskutočňuje výlučne na základe vami dohodnutého termínu. To vám umožňuje pokojne určiť dátum doručenia a byť k dispozícii na prevzatie vašej objednávky.
Áno, teraz doručujeme do pevninského Francúzska (napr. Korzika). Momentálne však nedoručujeme do francúzskych zámorských území.
Chcete sledovať priebeh vašej zásielky. Aby ste to mohli urobiť, poskytneme vám všetky podrobnosti a informácie, ktoré máme k dispozícii na sledovanie vašej zásielky, v sekcii Moje objednávky vo vašom účte Casanoov. Jednoducho vyberte svoju objednávku a nájdete stav doručenia. A prípadne všetky odkazy na sledovanie vašich balíkov.
Pozývame vás, aby ste kontaktovali zákaznícky servis nášho dopravcu a poskytli číslo vášho balíka. Môžete s nimi prediskutovať dôvody tohto nedostatku v harmonograme doručenia (odkaz na DPD, zákaznícky servis).
Pozývame vás, aby ste kontaktovali zákaznícky servis nášho dopravcu a poskytli číslo vášho balíka. Môžete s nimi prediskutovať dôvody nedoručenia a/alebo oznámenia o doručení (odkaz na DPD, zákaznícky servis).
Aktualizácie sledovacieho odkazu môžu niekedy trvať určitý čas. Odporúčame vám vrátiť sa k odkazu nasledujúci deň. Ak sa tým situácia nevyrieši, môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára zákazníckeho servisu v sekcii „Mám ďalšiu otázku ohľadom mojej objednávky“.
V prípade odmietnutia z dôvodu poškodenia balíkov dostaneme od nášho partnerského prepravcu informácie o vrátení produktu. Kontaktujte nás prostredníctvom nášho kontaktného formulára v sekcii „Mám problém s mojou objednávkou“ a postupujte podľa postupu vytvorenia súboru popredajného servisu. To nám umožní monitorovať situáciu a informovať vás o priebehu opätovného odoslania poškodených balíkov.
Odporúčame vám kontaktovať nás pomocou nášho kontaktného formulára. Zároveň je nevyhnutné, aby ste kontaktovali nášho partnerského dopravcu a aktualizovali svoju adresu a/alebo poskytli doplňujúce informácie o vašej dodacej adrese.
Dátumy doručenia si vyberáte vy a náš partnerský dopravca. Odporúčame vám, aby ste ho čo najskôr kontaktovali a posúdili svoje možnosti zmeny dátumu doručenia. Môžete tak urobiť pomocou odkazu (odkazov) na sledovanie zásielok vašich balíkov a overiť si, či je možné zmeniť termín doručenia.
Dátumy doručenia si vyberáte vy a náš partnerský dopravca. Odporúčame vám, aby ste ich čo najskôr kontaktovali a posúdili svoje možnosti zmeny dátumu doručenia. Môžete tak urobiť pomocou odkazu (odkazov) na sledovanie zásielok vašich balíkov a overiť si, či je možné zmeniť termín doručenia.
Momentálne ponúkame doručovanie prostredníctvom našich partnerov DPD alebo UPS. S naším partnerom sme sa dohodli, že vám poskytneme najlepší spôsob doručenia. Doručovanie sa uskutočňuje výlučne na základe dohody o termíne, ktorý si vyberiete. Preto je dôležité zvoliť si číslo mobilného telefónu, aby ste mohli prijímať oznámenia o výbere doručenia a odpovedať na ne.
V prípade všetkých vašich žiadostí o zrušenie alebo stiahnutie zadanej objednávky vám odporúčame kontaktovať nás pomocou kontaktného formulára.
Ak si objednáte produkty, ktoré sú rezervované, môžete požiadať o zrušenie objednávky pomocou kontaktného formulára. Po nadobudnutí účinnosti zrušenia vám zašleme e-mail s potvrdením zrušenia. Ak si objednáte produkty, ktoré sú na sklade, zrušenie objednávky už nie je možné počas prípravy a expedície objednávky. Odporúčame vám kontaktovať zákaznícky servis pomocou kontaktného formulára, aby ste zistili najlepšie riešenie na zrušenie objednávky po jej odoslaní.
Casanoov vám poskytuje formulár na odstúpenie od zmluvy v našich všeobecných obchodných podmienkach. Pripomíname, že na požiadanie o odstúpenie od zmluvy máte do 14 dní od doručenia objednávky. Všetky informácie týkajúce sa podmienok odstúpenia od zmluvy nájdete v našich všeobecných obchodných podmienkach.
Ak si objednáte produkty s rezervovanými položkami, môžete nás kontaktovať pomocou kontaktného formulára a zistiť, či je možné zmeniť vašu dodaciu adresu. Ak si objednáte produkty, ktoré sú na sklade, zmena dodacej adresy už nie je možná po príprave a odoslaní objednávky. Môžete nás však kontaktovať pomocou kontaktného formulára a nájsť riešenie vašej situácie.
V prípade akýchkoľvek nejasností týkajúcich sa vašej zadanej objednávky vám odporúčame kontaktovať nás pomocou kontaktného formulára. Všetky nižšie uvedené otázky sú spravované prostredníctvom tohto kontaktného formulára.
Dva kroky môžu potvrdiť toto odmietnutie platby: Ihneď po dokončení objednávky budete presmerovaní na stránku s oznámením o tomto odmietnutí: Do vašej e-mailovej schránky bude automaticky odoslaná správa s potvrdením, že transakcia je chybná. K tomu môže dôjsť v prípade predobjednávky. V súlade s našimi záväzkami vyberáme finančné prostriedky iba pri príprave objednávky. Z tohto dôvodu počas prípravy kontaktujeme vašu banku, aby sme autorizovali výber. V niektorých prípadoch môže vaša banka toto schválenie odmietnuť (nedostatok finančných prostriedkov, prekročenie bankového limitu, odmietnutie bankou atď.). Je zrejmé, že objednávku nemôžeme splniť bez vyriešenia situácie z vašej strany. V týchto prípadoch vám odporúčame: Identifikovať dôvody tohto odmietnutia Nájsť vhodné riešenie na vyriešenie dôvodov tohto odmietnutia Znovu spustiť novú objednávku s ohľadom na tieto dôvody (problém s 3DS, bankový limit, nedostatok finančných prostriedkov atď.) Odmietnutie platby môže byť spôsobené niekoľkými dôvodmi. Budeme diskutovať o najbežnejších prípadoch a o tom, ako ich vyriešiť. Pre platby bankovými kartami a cez PayPal: Systém 3DS: Casanoov zabezpečuje všetky svoje transakcie prostredníctvom systému 3DS. Tento bezpečnostný systém sa môže líšiť v závislosti od vašej banky: overovací kód, ktorý je potrebné zadať, banková aplikácia, ktorá vám posiela žiadosť o potvrdenie danej platby atď. Ako to opraviť? Budete musieť znova odoslať objednávku a starostlivo dodržiavať proces 3DS poskytnutý vašou bankou, na ktorý vás presmerujeme. Limit online platieb: Vaša banka môže obmedziť váš limit online nákupu (na dané obdobie a/alebo maximum pre jednu transakciu). Niekoľko možných scenárov: Uskutočnili ste niekoľko po sebe nasledujúcich nákupov v krátkom období. Kumulatívna suma presahuje váš limit nákupu. Objednávka, ktorú chcete dokončiť, presahuje váš limit. Ako to môžem vyriešiť? Odporúčame kontaktovať vašu banku, aby ste potvrdili dôvody odmietnutia platby. V prípade potreby môžete požiadať svoju banku o zvýšenie limitu alebo počkať niekoľko dní s zadaním ďalšej objednávky. Tieto zmeny limitu nemusia byť okamžité. Máte tiež možnosť použiť iný spôsob platby. Vaša banka odmieta transakciu akceptovať: Máme málo dôkazov na vysvetlenie tejto situácie. Ako to môžeme vyriešiť? Odporúčame vám kontaktovať vašu banku a overiť si dôvody odmietnutia platby. Môžete nám ich poskytnúť, aby sme v budúcnosti mohli zlepšiť naše služby. Nedostatok finančných prostriedkov: Pri dokončovaní objednávky požiadame vašu banku o potvrdenie, či môžeme inkasovať sumu vašej objednávky. Jednou z možných situácií je nedostatok finančných prostriedkov pri zadaní objednávky. V týchto prípadoch vaša banka odmietne autorizáciu. Ako to môžem vyriešiť? Skontrolujte finančné prostriedky na účte použitom na transakciu. V prípade potreby kontaktujte svoju banku. Hneď ako ju vaša banka overí, znova odošlite objednávku, aby ste sa uistili, že váš zostatok opäť neblokuje autorizáciu banky.
Čakajúca platba môže mať niekoľko dôvodov, ale najbežnejší je, keď si na webovej stránke zadáte predobjednávku. Ako je vysvetlené v otázke „Predobjednávka, čo to znamená?“, sumu vašej predobjednávky zaťažíme v čase rezervácie. Ide o druh rezervácie produktu ešte predtým, ako bude opäť na sklade. To vám umožňuje zabezpečiť, aby ste svoj produkt mali hneď, ako bude opäť k dispozícii. Ďalší možný scenár: - Nedokončili ste platbu použitým spôsobom platby. Je napríklad možné, že ste nezadali bezpečnostný kód 3DS. Tento prípad sa rýchlo stane zamietnutou platbou. Budete o tom informovaní e-mailom. (Pozri zamietnutá platba.)
Po zaslaní informácií o objednávke a príslušných balíkoch vám budeme môcť poslať pokyny na vrátenie príslušných balíkov a umožniť nám zaslať vám nedoručený produkt.
Ak chcete nájsť svoju faktúru, musíte sa najprv prihlásiť do svojho účtu Casanoov pomocou svojich prihlasovacích údajov Casanoov. Najprv musíte prejsť na prihlasovaciu stránku, ktorá sa nachádza v hornej časti stránky s ikonou osoby. Potom zadajte svoje prihlasovacie údaje Casanoov (prihlasovacie meno a heslo). Po prihlásení do svojho účtu kliknite na ikonu osoby (váš účet) v pravom hornom rohu. Budete presmerovaní na stránku svojho účtu. Potom kliknite na „Moje objednávky“. Zobrazia sa všetky vaše objednávky zadané v Casanoov. Kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ pre objednávku, pre ktorú chcete faktúru. V sekcii „Moje objednávky“ kliknite na „Zobraziť podrobnosti objednávky, pre ktorú chcete faktúru“. Dostanete sa na túto stránku, stačí si stiahnuť faktúru.
Zákonná lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní od doručenia vašej objednávky. Počas tejto lehoty máte možnosť nám poslať žiadosť o odstúpenie od zmluvy prostredníctvom nášho kontaktného formulára pre popredajný servis v sekcii „Chcem odstúpiť od zmluvy“. Budete si musieť vybrať produkt (produkty), od ktorého (ktorých) chcete odstúpiť od zmluvy. Budete musieť vyplniť a odoslať nám formulár na odstúpenie od zmluvy. Je k dispozícii prostredníctvom tohto odkazu na stiahnutie. Odstúpenie od zmluvy je prepojené s podmienkami, ktoré nájdete v našich Všeobecných predajných podmienkach > Právo na odstúpenie od zmluvy. Dôrazne vám odporúčame, aby ste sa s nimi znova oboznámili!
Výmena produktov momentálne nie je možná. Ak ste stále v zákonnej lehote na odstúpenie od zmluvy, môžete nám podať žiadosť. Vždy nás môžete kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára zákazníckeho servisu.
Kontaktujte nás, prosím, čo najskôr pomocou kontaktného formulára zákazníckeho servisu. Postupujte podľa krokov výberom sekcie „Mám problém s mojou objednávkou“ a popisom problému. Pomôžeme vám s jeho vyriešením.
Chýba vám balík? Najprv si môžete skontrolovať, či ste dostali všetky balíky zahrnuté vo vašej objednávke, prihlásením sa do svojho účtu v časti „Podrobnosti o mojej objednávke“. To vám umožní skontrolovať, či boli všetky balíky doručené. Ak niektorý z balíkov nedorazil alebo ak doručenie trvá nezvyčajne dlho, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára zákazníckeho servisu. Chýbajú vám v balíku nejaké položky? Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára popredajného servisu a uveďte chýbajúce diely a ich kódovanie (vytvorte si kompletný inventár dielov vo vašich balíkoch a porovnajte ich s dielmi uvedenými v montážnom návode). V závislosti od chýbajúcich prvkov spoločne nájdeme riešenie, aby ste si mohli svoje položky zmontovať s pokojom na duši!
Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom kontaktného formulára v sekcii „môj produkt nefunguje“, „môj produkt už nefunguje“ alebo „nedokážem spustiť svoj produkt“ v závislosti od situácie. Spoločne stanovíme kroky, ktoré je potrebné podniknúť na nájdenie riešenia vzniknutého problému.
Kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktného formulára v časti „Môj produkt už nefunguje“ v závislosti od situácie. Spoločne určíme kroky, ktoré treba podniknúť na nájdenie riešenia vzniknutého problému.